Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikace ve vybraném podniku
PROKEŠ, Tomáš
Cílem práce je analýza systému komunikace ve vybraném podniku a návrh změn pro zlepšení tohoto systému. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které se vztahují ke komunikaci, které jsou následovány procesem a členěním komunikace. V praktické části je nejprve provedena charakteristika zkoumaného podniku XY. Poté je analyzován současný stav komunikace ve vybraném podniku pomocí řízeného rozhovoru s manažerem. Tato část je následována dotazníkovým výzkumem. Při tomto výzkumu byl zjištěn pohled zaměstnanců na kvalitu a spokojenost s komunikací. Na základě výsledků zjištěných při výzkumu budou společnosti navrženy možné změny, které by pozitivně ovlivnily aktuální stav komunikace.
Relace mezi verbální a neverbální složkou v reklamních komunikátech.
Rybová, Aneta ; Mareš, Petr (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vztahy verbální a neverbální složky v reklamních komunikátech. V první části jsou představena teoretická východiska týkající se reklamy všeobecně, cílové skupiny a modelu působení reklamy na adresáta. Podrobněji jsou zpracovány jednotlivé složky heterogenního komunikátu, tedy složka verbální (slovo) a neverbální (především obraz a barva). Druhou (praktickou) část představuje analýza osmi tištěných časopisových reklam ze dvou okruhů, kterými jsou reklamy na automobily a reklamy na banky. Práce obsahuje srovnání jednotlivých reklam v rámci každého okruhu a závěrem rovněž srovnání specifik obou kategorií. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Význam komunikace pro práci manažera
Tarkhounová, Susan ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Tématem této diplomové práce je Význam komunikace pro práci manažera. Komunikace je pro manažerské činnosti vysoce důležitá, protože ji používají neustále. Manažeři využívají různé způsoby přenosu informací svým podřízeným, nadřízeným, kolegům či obchodním partnerům. Tato diplomová práce se zaměřuje na úroveň komunikačních dovedností manažera ve vybrané organizaci. Teoretická část je zpracována na základě prostudované literatury a je rozdělena do dvou oblastí, managementu a komunikace. Předvýzkum v praktické části je realizován formou rozhovoru s vedoucí personálního oddělení a na jeho základě následně vyhotoveny otázky pro výzkum formou dotazníkového šetření, které hodnotí a porovnává význam jednotlivých prvků manažerské komunikace. Výstupy z dotazníkového šetření jsou zpracovány do grafů a tabulek za použití statistických metod.
Význam komunikace pro práci manažera
Prokopová, Hana ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou významu komunikace pro práci manažera. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část se skládá z úvodu, cíle práce a metodiky. Druhá část je zaměřena na teorii, kde jsou vysvětleny jednotlivé pojmy, které se týkají oblasti managementu, funkce manažera a komunikace. Každý tento je dále rozveden. Teoretická část je zpracována na základě prostudované literatury. Praktická část analyzuje údaje získané pomocí dotazníkového šetření. V této části práce se analyzuje nejen získaný dotazník od manažerů vybrané společnosti, ale zároveň i dotazník, který byl určen pro spolupracovníky těchto manažerů. Výstupy, které byly získány z dotazníkového šetření, byly zpracovány do grafů a tabulek za použití statistických metod. V poslední části práce jsou stanoveny závěry a vyhodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.